mamma-stina

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av stina andersson - 13 februari 2011 21:03

  Nej det blev inte filmen på 3an. Det blev wallander istället!

Och i pausen så blir det ner för att göra sig en kopp te!

Oj då.. man får inte glömma att det är alla hjärtans dag imorgon också!

      

Av stina andersson - 13 februari 2011 20:49

Idag målade jag uppe i verkstan, vilket gick bara bra!

Om det blev så bra, går att diskuteras!

Men det är iallafall klart just nu...


Barnen har fått vara hos deras farmor och haft hur kul som helst!

De har fått bada där också, villket de gör typ varje gång!

Vi blev även bjuden på en super god middag där!

Tack!


När vi kom hem så fick barnen och jag städa deras rum.
Så nu ser det hur bra ut som helst... äntligen!

Sen läste vi en Alfons Åberg bok som Moa fick av hennes farmor

i födelsedagspresent igår.

Rör inte sågen Alfons...


Just nu är det väldigt lungt här hemma!

Moa sover, Lilly sover, Ice sover, Julia ser på kvällsfilm och perran är i garaget.

Jag tror faktikst att alla vet vad jag gör just nu... alltså bloggar!

Men klockan 9 ska jag se på filmen på 3an.

Jag hoppas verkligen att jag inte har sett den förut!

Då tror jag det blir en kopp te eller något annat gott!

(helst något nyttigt)


God natt alla underbara

Av stina andersson - 13 februari 2011 10:21

Söndagen är ju känd som den stora vilodagen.

Men varför är det alltid så att man gör som mest då?

iallafall... idag ska svärmor vara barnvakt

till barnen medan jag och perran ska måla

lite i verkstan.

Hoppas verkligen att det blir fint

  

Perran är påväg ner med barnen nu medan jag skulle få

sovmorgon! Han måste vara världens bästa pojkvän!

För det är inte direkt hans fel att barnen var hur bråkiga som helst

imorse, att jag vaknade iallafall!

Nu ska jag kliva upp och äta i mig lite super god frukost.

Funderar på att äta:

Grovlimpa med ost, skinka, tomat, gurka och paprika på.

Till det lite mjölk, te och en skvätt yoghurt.

*mmm* Mumsigt!


Av stina andersson - 13 februari 2011 10:15

Någonting jag oroar mig för.
Jag oroar mig för att bilverkstan inte ska fungera.

Att vi lånar en massa pengar till företaget och så går det i stöpet!

Nej ursch... jag hoppas verkligen att folk kommer dit eller ringer

när vi väl har startat!

Då kanske man kan få en liten trygghet i ekonomin iallafall!

Ett mycket stort oros moment!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards