mamma-stina

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av stina andersson - 14 februari 2011 22:33

Dagen är slut och vi är alla också helt slut.

Lilly, Moa, Perran, Julia och Ice sover som stockar i våran

säng! Så just nu är det riktigt trångt!

Men snart ska jag bära in Moa till hennes säng.


Julia är fortfarande sjuk så hon får ligga och mysa kvar

här inatt! Dessutom så är det inte så himla lyckat

att lyfta upp henne i hennes våningssäng

när hon sover!


Alla hjärtans dag har varit hur underbar som helst!

Perran och jag mös med en film (I love you, man)

medan barnen fick se en ny film på deras rum.

Man kan som säga att barnen var mest och hoppade i våran säng

och struntade i sin egen film!

Självklart ska de ha all uppmärksamhet av oss!

Men dagen i övrigt var toppen!


Nu sitter jag och väntar på att navy cis ska börja snart!

Sen får man se om man eventuellt får sova lite inatt!

Lilly har nu i 5 nätter inte sovit så bra. Hon har haft svårt

att andas pga att hon är så täppt i näsan.

Då vaknar hon bara en massa och skriker!

Men i natt blir det nog ändring på det... *hoppas!*


Ha en bra natt nu allihop

och mys lagomt!

     *ha ha*

Av stina andersson - 14 februari 2011 12:45

En bild på ett ställe jag vart på.

Här har vi alltså silja serenade i Finland.

Dit åkte vi allihop på mammas 50-års kalas.

   Det var hela mammas släkt som åkte!


Inne på båten hade vi hur kul som helst med mycket tjo och tjohej!    

Barnen älskade att få leka i bollhavet!

Vi njöt av att få vara borta ett tag ifrån vardagen och bara mös hela tiden!


Väl i finland var det grått och trist! Jag kan sammanfatta

finland med ett enda ord... FINLAND! *hi hi*

 

Det mest komiska med själva finland var att när

vi var där så var allting stängt!


På hemresan gick vi och tittade på dragshow.

Julia bara älskade att få se det!

Moa fick också se lite... fast en senare show. 

Hon blev lika trollbunden hon också.


Nej... resan till hälsingfors var hur bra som helst!

Den måste vi allihop göra om!      

Av stina andersson - 14 februari 2011 12:38

  Nu är det alla hjärtans dag   

Perran har varit hur go och gullig mot mej hela dagen!

Han hade skrivit att han älskar mig på frysen/griffeltavlan.

  

Nu ska jag gå ner och göra alla hjärtans dag kort med Julia som är sjuk idag!

Innan vi ska hämta Moa på dagis...


 Jag funderar på att hyra en film och köpa lite choklad

så vi kan få ha världens mysigaste mys kväll ikväll!


Ha en underbar alla hjärtans dag och

mys lagomt nu allihop!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards