mamma-stina

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av stina andersson - 5 februari 2011 19:04

Julia kom precis in med ringarna... på fötterna

Hon är så rolig min lilla prinsessa.

Hittar alltid på nya saker att ha på sig...

En gång kom hon in med en stol på huvudet...

*ha ha*

     


Julia är världens knasigaste lilla prinsessa.

Hon har alltid för sig en massa grimarser...

  

Och hon är lika busig nu som när hon va liten

    

Av stina andersson - 5 februari 2011 18:21

Idag skulle vi åka skoter.. Men de blev inget av med de för den va trasig.

Vi skulle också träffa mina kusiner och syster min.

Fast det blev inget av med de heller.

Istället åkte vi lite pulka och var nere i Kläppe.

Bara hade en mysig familjedag och gjorde

inget speciellt. Bara fanns till!


Nu sitter barnen med varsin godispåse på deras rum

och kikar på en film (alice i underlandet, tecknad såklart).

      


Själv ska jag alldeles strax rensa den rena tvätten

och städa barnens rum innan de ska lägga sig.



Undrar vad det är för nånting som man kan se på tv:n ikväll...

Jag har en känsla av att det inte är nånting alls.

Så jag tror att jag antingen ska ner i källaren och hitta

mig en bok att läsa, eller tvinga sambon

att spela lite kort med mig.

ELLER så spelar vi lite wii??!!

Vi får väl se.

Kvällen är ung... och jag är ung...

så då blir det säkert något ungt vi gör

       *he he*     


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards