mamma-stina

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av stina andersson - 19 februari 2011 19:22

Julia kom precis in till mig och sa:

"mamma! pappa älskar dig!" Sen tog hon fram en skattkista med en ring i!

Så jag tror att hon friade till mig från perran med en plastring :D


HA HA Hon e ju för gullig!

Av stina andersson - 19 februari 2011 19:14

Det blev ingen film igår kväll eftersom vi inte mådde bra någon av oss.

Vi slö tittade på tv och gjorde absolut ingenting.

Men idag tar vi igen det och tar lite lördagsgodis och sex and the city 2 eventuellt!

Allting har gått bra idag och de flesta av oss är friska!

Alla utom Moa som nu är förkyld och hängig...

Hon ligger redan i sin säng och vilar. Normalt brukar de lägga sig ca kl 8!

Nu ska jag gå och byta en mysig och härlig bajsblöja!

Tack Lilly för den *ha ha*


Av stina andersson - 19 februari 2011 16:30

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Jag skulle vilja byta liv med någon person som är singel

och inte har några barn. Bara för att få känna på hur

ensamt det skulle bli.

Eller rättare sagt, hur ensamt jag skulle göra det till!

För då uppsakttar man mer att få vara med familjen igen!

Jag absolut älskar min familj, men ibland kan det bli för mycket!

Mycket bråk och mycket sjuka barn...

Tur iaf att det har vänt nu och att alla är friska igen!

Av stina andersson - 19 februari 2011 16:19

Nu sitter jag här i verkstan och ska blogga lite!

Perran ska måla golvet med en färg som luktar starkt. Om jag då skulle vara där ute skulle jag få astma på en gång.

D.v.s nu blir det pause i rensandet!

Strax (om ca 15min) ska vi åka ner till svärmor och äta middag där!

Ska bli hur bra och skönt som helst att slippa laga middag och samtidigt få umgås med mina svärföräldrar!

Sen blir det till att åka hem och äta lite lördagsgodis. *smaskens*

  

Jag har funderat på en grej... När man handlar godis på affärn så står man alltid och tänker så här:

"Julia gillar det här godiset, Moa gillar det här..." o.s.v Men aldrig aldrig tänker man "JAG gillar det här..."! Man köper aldrig godis till sig själv, utan man handlar hela tiden till familjen!

Tänk om man för en gångs skull skulle gå och handla plock godis till sig själv. Då skulle jag stå där helt tom i huvudet och tänka

"Vad gillar jag för godis då?"

  

Jag får nog ta och fundera på det tror jag...

Tack å hej leverpastej


Av stina andersson - 19 februari 2011 12:11

Jag har precis vaknat och det är så himla härligt!

Världens längsta sovmorgon idag!

Lördagar är mina dagar och då har jag och perran bestämt att

jag ska få sovmorgon. Det är så himla underbart

att få komma ikapp med sömnen någon dag i veckan!

Nu ska jag i lugn och ro ta mig upp och äta lite frukost!

Inte stressa, bara njuta och ta det lungt!


Nu är barnen hos deras farmor som är så underbar och är barnvakt

medan jag och perran är i verkstan och fixar i ordning!

Till verkstan ska jag efter att jag har ätit frukost.

Här är lite bilder från imorse när barnen var här.

Bråk och bus Lilly är bråkig redan på morgonen... såklart!    

 

Moa säger till mamma att kliva upp?!eller?!

     

Julia skulle vara sten cool idag!


        

Min underbara familj. Med Lilly,Moa, Perran och Julia.

Det är bara Ice som inte ville vara med på bilderna idag.

Han var ute och skällde på fåglarna!


Nu blir det härligt god frukost!

God morgon alla

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards