mamma-stina

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av stina andersson - 9 februari 2011 21:20

Ja.. vad har hänt idag??

Städat, diskat, tvättat och spelat kort.

Sen har vi bara gjort bus och mått gott.

 

Lilly leker i soffan... och hittar som vanligt på bus!

 

Julia tittar på bolibompa (tror jag att de var?!)


  Ice slappar i soffan

Min lilla Moa är så himla go!  



Men... är det bara jag som tycker att barnen behöver städa rummet? *ha ha*

 



Själv sitter jag och tittar på fuskbyggarna och blir irriterad

över hur mycket okunnigt folk det finns där ute!

T.o.m jag skulle kunna göra det bättre!


Nu känner jag lukten av ny griljerad skinka så jag ska

gå ner och smaka en "liten" bit!

MUMS!

tack å hej leverpastej 

Av stina andersson - 9 februari 2011 13:11

Den här natten som var... Den va inte särskildt underbar den!

Lilly och Moa vaknade klockan 3!! Fast Lilly

var halv vaken mellan klockan 12 och 3, så jag fick inte sova

ordentligt då heller!

Själv var man halv död, men klarade sig såklart

igenom det! Klockan 8 vaknade de igen!

Tur att jag har världens bästa

pojkvän som lät mig sova på dagen istället.

Vaknade klocka halv 12 när Lilly skulle sova middag!

Älskar världens underbaraste kille!

  

Av stina andersson - 9 februari 2011 13:00

Mina mål/drömmar/önskningar!

Det här blir svårt för mig eftersom jag är en person som

inte funderar längre än max en vecka framåt,

men jag ska försöka!


mål

Men det är klart att jag har mål här i livet.

Jag vill bli dagisfröken och få jobba på dagis.

Jag absolut älskar att ta hand om barn och skulle definitivt kunna jobba med

de hela livet! (iallafall som det känns nu)

Alla barn har en egen speciell personlighet

och det är verkligen underbart att få ta del av deras uppväxt!


Ett till mål är att jag ska kunna trivas tillräckligt med min

kropp så att jag skulle kunna gå på badhus

och bada med mina barn. 

Mitt mål är att gå ner ca 10kg! 


drömmar

Att inte behöva tänka på pengar. Inte vara ekonomiskt oberoende, men

att iallafall kunna ha pengar över om bilen skulle gå sönder.


önskningar

Jag önskar att mina barn får en bra uppväxt och

blir bra vuxna och kanske tillochmed bra föräldrar!

Man får iaf hoppas att man kommer ha sån tur

att man blir mormor nån gång i livet.


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards