mamma-stina

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av stina andersson - 22 februari 2011 21:19

Vi har precis kommit hem ifrån garaget igen.

Skulle hämta perran, men jag lyckades inte!

Han skulle ta en annan bil istället!

Men då fick man träffa älsklingen lite till idag och det är guld värt!!!

Barnen tog med sig lite fika dit också som de skulla bjuda på.

Så vi hade lite mysigt där tillsammans!

Nu ligger alla barnen i varsin säng och ska sova medan jag själv sitter

och tittar på 5an. (det där miljonärs programmet)

Nu ska jag gå ner och vänta in perran (som (nog) snart kommer hem!)

God natt alla!

Av stina andersson - 22 februari 2011 17:57

Min favorit film

Jag har suttit och funderat lite på det här i några dagar nu

och kommit fram till att det måste vara Harry Potter!

Jag gillar alla potter filmer så jag kan inte välja någon speciell.

Böckerna är också så himla bra!

Av stina andersson - 22 februari 2011 17:47

Julia och Moa var på dagis idag!

Medan de var där for jag till perran i garaget.

Lilly sov i bilen så jag fick faktiskt bort en hylla idag!

sakta men säkert va?! :)

Men nu är det inte så himla mycket kvar som jag kan hjälpa till med.


Lilly vaknade runt 12 och var vaken till ca halv 3, efter

att vi hade hämtat de andra på dagis.

Då somnade hon, Julia och Moa i bilen, så då kunde man åka till garaget igen!

Känns skönt att få umgås lite med perran om dagarna, annars saknar man

honom så himla mycket!   


Just nu leker barnen på deras rum medan jag sitter vid datorn.

är riktigt trött idag och längtar till klockan är 8 och man har lagt barnen.

För då får man lägga sig ner i sängen och titta på tv lite.

Bara slö titta...

För jag vet inte alls vad det är på tv ikväll...

ska gå in på tvplaneten och kika lite nu...

Ha en underbar kväll

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards