mamma-stina

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av stina andersson - 6 februari 2011 22:19

Dag 1

1 bild på mig + 10 fakta om mig.

  


10 Fakta om mig:

1: Är rädd för höjder och spindlar.

2: Har fött tre barn och "adopterat" en hund.

3: Sover med t-shirt på.

4: Läser helst fantasy och äventyrs böcker.

5: Har en sjuk humor. såkallad Anderssons humor.. *ha ha*

6: Jag blir sällan arg, men när jag blir det så ska man akta sig!.

7: Har inte stått på ett par skidor (utförs) sen i 6an. Kan inte åka skidor alls!

8: Gillar att städa, om jag får göra det ifred.

9: Älskar choklad, men äter det inte eftersom jag ska gå ner i vikt.

10: Är en nattmänniska och hatar att kliva upp tidigt.

Av stina andersson - 6 februari 2011 22:04

Nu Är det min tur att börja med en lista då...

Sen får man se hur bra jag klarar av att följa den!

DAG:

1 : En bild på mig + 10 fakta om mig.
2 : En person jag vill träffa just nu.
3 : Min favorit årstid och varför.
4 : Mina mål/drömmar/önskningar.
5 : Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6 : En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

7 : En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
8 : Någonting jag oroar mig för.
9 : En bild på ett ställe jag vart på.
10 : Mitt drömbröllop.
11 : En bild på mig själv för ett år sen.
12 : Någonting jag ångrar.
13 : Innehållet i min väska.
14 : En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
15 : Vad jag åt idag.
16 : En bild på det jag köpte senast.
17 : Min favorit film.
18 : En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
19 : Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

20 : En låt som får mig att gråta.
21 : Mitt favoritprogram – och varför.
22 : Min favorithögtid.

Av stina andersson - 6 februari 2011 21:42

  Själv tittar man på wallander medan barnen sover.

Har precis duschat (hur skönt som helst!!) och ska nu vila lite

innan man ska sova.

Innan så spelade jag å sambon kort, chicago.

Han vann stort, men de är kul iallafall!

Go natt alla å mys lagomt!


Av stina andersson - 6 februari 2011 09:26

Nu är det morgon och barnen går omkring i pyjamas.

Just nu tittar de på disney dags.

     

Lilly är lika busig som vanligt

  

Julia och Moa bara myser....


Och sen så har vi ju Ice som var vaken en liten stund

för att gå ut och kissa...

Men nu har han gått och lagt sig igen...

   


Just nu tittar vi på:

Så god morgon alla glada

idag är det söndag (om nån har missat de) och jag ska nog inte

göra nånting (önsketänkande)...

Men alldeles strax blir det på med kläder på barnen

och äta lite frukost...

GO MORRON

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards