mamma-stina

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av stina andersson - 23 februari 2011 22:23

 En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

   this is me!

Av stina andersson - 23 februari 2011 21:54

Idag var jag uppe i garaget (igen) och barnen var hos svärmor...

Vi har sån himla tur att hon kan hjälpa oss och ta hand om barnen medan vi fixar i ordning där uppe!


Iaf... imorgon kommer folk ifrån autotjänst för att installera lite grejor.

Sen är det nästan bara att dra igång.

Idag har vi tagit bort ALLA grejor som var mitt på golvet.

Jag tror nästan att man får in 6st bilar där just nu?! :D

Så det ser riktigt lovande ut och helt okej tills de kommer imorgon!

Man vill inte direkt att det ska se bedrövligt ut när de ska komma och kolla

för första gången! För bedrövligt såg det definitivt ut efter att vi hade rivit lagret!


Har burit en del tunga grejor och bl.a brädor uppför en trappa.

Vilket var ett alldeles utmärkt träningspass!

Har ont nu... och jag antar att det kommer vara värre imorgon!

Skööönt att vara klar för just nu. Men på lördag fortsätter vi igen...

Jag har väl igentligen ingen större koll på vad jag ska göra då... men han har nog kommit på en del som behövs göras!


Nu ska jag vila benen lite och lägga mig i sängen. Ska titta på 3an (en dokumentär tror jag det är) och bara må gott!

För imorgon ska Moa på koll på bvc (3års kontroll) och sen ska julia och Moa på dagis.

Go natt

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards