mamma-stina

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av stina andersson - 20 februari 2011 22:06

  

Det här är Julia tomte som hon gjorde när hon var 3år gammal! Super fin!

Av stina andersson - 20 februari 2011 21:15

 Vad jag åt idag.

idag har jag ätit:

frukost: varm oboy, kall oboy och 2 grovlimpsmackor med ost.

mellis: 1 grovlimpsmacka med ost, mjölk och lite yoghurt.

middag: Hårdbröd med ost på, te och oboy.

Kvälls snaks: Vet inte än. Men det ser gott ut med jordnötter och ostbågar ;)


Ja, jag vet! Men jag bara ÄLSKAR oboy :D

Av stina andersson - 20 februari 2011 21:09

Ikväll spelade vi poker. Det var jag, perran, julia och moa!

Gissa vem som vann... Jo, Julia vann! Hur kan man vinna på poker om man inte ens kan reglerna?! :D *ha ha*

Nu sover Lilly, Moa och Ice.

Perran är i garaget och Julia ligger i sin säng och ska sova.

Själv har jag precis diskat och plockat upp sakerna i vårat sovrum.

Nu ska jag kika på wallander och bara må gott en stund!


Lite bilder från igår som jag glömde lägga upp:


      

Moa myser, Lilly bråkar, Julia är knasig och Ice mår gott!

Precis som vanligt alltså!


Go kväll på er nu alla och må gott!

Av stina andersson - 20 februari 2011 16:04

Imorse fick Perran sovmorgon, för det är hans tur på söndagar.

Fast självklart började Ice skälla så det blev inte direkt

världens längsta sovmorgon!

Lilly var extra bråkig imorse och vaknade klockan 7!

Självklart var det för att jag var uppe sent igår!

(självförvållat!!!)


Idag har vi varit i garaget igen.

Men den här gången tog vi med oss barnen.

lilly sov i bilen (inne i garaget) medan julia och Moa satt och ritade

inne på kontoret. Tur att det är ett stort fönster in till kontoret så man

kan ha uppsikt över de små trollen!


Sen for vi ner till mina svärföräldrar en sväng för att hälsa på.

Där fick barnen såklart bada. För de kan inte åka dit en enda gång utan att bada!


Nu sitter jag och funderar på vad man ska äta till middag!

OM det ens blir någon middag idag!

Funderar på typ soppa eller varma mackor eller liknande.

Har varken fantasi eller ork idag!

trött idag!

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards