mamma-stina

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av stina andersson - 26 februari 2011 21:56

Mitt favoritprogram - och varför?

Jag har en stark känsla av att många redan vet vad jag kommer

svara på den här. Men mitt favoritprogram är NCIS, Eller navy cis!

 (samma program)

Jag tycker att det är spännande och ibland roligt.

Jag har sett programmet sen det startade (i efterhand, inte när det startade på ritkigt). Nu har jag t.o.m börjat titta på det en gång till, för

att jag har glömt alla de första avsnitten ;)

Men det är lika bra iaf!

Av stina andersson - 26 februari 2011 21:45

Idag har vi varit uppe i verkstan igen...

Blev tyvär inte så mycket gjort eftersom jag sov till halv 12 (!!!!!)...

Men vi hann rensa en bänk. Både över och under.

Sen har vi varit hos mina svärföräldrar och ätit middag.

Idag lagade jag lasagne och de va super gott- såklart! *he he*

Nu ligger vi i sängen och små kikar på tv:n, men sitter mest med datorn samtidigt.

Har precis sett en film på 3an som heter Accepted. Den va riktigt bra och rolig!

*mmm* vad gott det är med godis!

Idag köpte jag en godispåse till mig och den blev super god!

Även om jag inte fick ha den själv... ;)

Nu blir det lördagsmys..


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards