mamma-stina

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av stina andersson - 12 februari 2011 20:44

Idag har vi firat Moas födelsedag!

Vi har ätit tårta, kakor och druckit saft.

Moa sover nu som en stock efter en härlig dag!

Höjdpunkten för Moa var att hennes bästa kompis/kusin kom hit!

Hon blev hur glad som helst!


Bus Moa i full gång med tutan 

   

Bara bus och partaj


Moa fick en hel del saker.

Bl.a

*En te servis med pippi på.

* "Moa välling"

*Filmen bee movie. (såg den idag, mycket bra!)

*Böcker.

*Lek lera med tillbehör.

*Ett spel (kludd).

*Kläder (musse t-shirt, strumpor och röda byxor)

*Pärlor (till halsband)

*Tillbehör till hennes Isabella docka. (blöjor, potta och nappflaska)

*pengar.

Sen kommer jag inte ihåg något mer, men har troligen glömt en hel del!


Moas tårta.


   

Julia kom på att hon nog ville hämta lite saker i skafferiet medan vi tittade bort.

Tror definitivt att hon var ute efter godis!

(vilket hon redan hade fått!)


      

Lika knasiga som vanligt!


     

Tårtbakning och givetvis får man slicka visparna!


 

Har Lilly fått en tvilling?


   

och har Moa också en tvilling?

*he he*


Sen blev det lugna puckar då vi hade det mysigt och

tittade på bee movie allihop!

         


Nu ska jag kika lite på tv.

God natt alla glada!   

Av stina andersson - 12 februari 2011 20:41

En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Den här va enkel... det här är jag!

  

Jag hade på mig byxor och tröja (ac/dc t-shirt)...; )

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards