mamma-stina

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av stina andersson - 7 februari 2011 20:22

Jo... idag har jag haft barnen på dagis, sovit middag i en och en halv timme,

diskat, hängt tvätt 2ggr, kört igång en tvättmaskin, spelat spel

med Julia, Moa och Lilly och lagat mat.

Jag har också badat barnen, klätt dem med pyjamas, borstat tänder,

 sopat golv, plockat upp leksaker från golvet, plockat och torkat av bordet

och till sist... har jag lagt alla tre barnen.

En helt vanlig dag alltså


Av stina andersson - 7 februari 2011 19:22

Dag 2: En person jag vill träffa just nu.


Min syster ewa skulle jag vilja träffa just nu så hon

kan peppa mig lite i viktnedgången!

Jag är definitivt inne i en svacka.

Har det där söt suget hela tiden och

är less redan på att inte få äta vad jag vill.

Just nu skulle jag behöva min syster som kan smälla mig på fingrarna

varje gång jag öppnar kylen eller skafferiet.

Hon skulle också kunna piska mig att börja cykla för

det har jag inte börjat med än.

Skulle verkligen behöva träffa min syster nu!


Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards