mamma-stina

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av stina andersson - 8 februari 2011 20:17

Lilly, Moa och Ice sover,

sambon är inte hemma

och Julia tittar på film!

EGEN TID! *tjohoo*


Jag tittar på "sofias änglar" på 5an och funderar

på om man kanske ska gå ner och

hitta nånting gott att smaska på.

Är lite små hungrig.

Tror det får bli lite te och en morot.

För nu ska jag vara duktig och inte äta nånting onyttigt!


Kul grej... jag är på plats 94 i top 100 på flest besökta bloggar

här på bloggplatsen

  


Jag har börjat fundera på om huset kommer blåsa bort inatt!

Sitter vid fönstret i sovrumet och det drar riktigt kallt nu.

Det brukar inte dra alls här.

  

 *brrrr*

Så ylar det i husknutarna!

Sen så är det också snöstorm så man ser typ ingenting.

Tycker synd om alla som är ute och kör bil i det här vädret!


nej nu blir de mys pys

ta hand om er!

Av stina andersson - 8 februari 2011 19:47

Har glömt att lägga in en bild på pärlan.

Våran bubbla!   


     

Av stina andersson - 8 februari 2011 18:55

NEJ NEJ NEJ

Moa har redan somnat.

Om jag skulle väcka henne nu så skulle hon inte kunna somna förrän jätte sent

och skulle hon få fortsätta sova så skulle hon vakna ca 5 imorgon bitti.

vilket dilemma!

Men hon får fortsätta sova så får jag ta det imorgon bitti.

Av stina andersson - 8 februari 2011 17:54

Min favorit årstid och varför?

Hösten är mörk och dyster, vintern är kall och våran är blöt och slaskig.

Men sen så kommer varma, mysiga  och härliga sommaren!

Man kan sola, bada i sjön, leka lekar utan att frysa och man kan låta

barnen springa ut och in som de vill!

Tänk att få stå ute och grilla i grillbon eller bara spela lite kubb.

Att gå omkring utan att vara påbyltad till tusen.

Sommaren är inte direkt super varm här uppe i Jämtland,

men när man jämför med den kalla vintern på -30 grader

så är 15 plusgrader hur skönt som helst!!

För sommar är det bästa ja vet!

Av stina andersson - 8 februari 2011 17:33

Idag bakade barnen kladdkaka.

Och ja... den blev kladdig... men god också! (japp, jag FUSKADE, smäll på fingarna!)


   

Lilly fick mest titta på, medan Moa och Julia fick baka kakan!


och SJÄLVKLART fick barnen slicka ur skålen


Så här blev resultatet

      

  

Till startsidan:

Tryck på "mamma-stina" högst upp på sidan

Besöksstatistik

Presentation


Julia, Moa och Lilly är mina söta små trollungar. De gör hyss hela dagarna, men är väldigt snälla ändå :D

Länkar

Omröstning

Hur många barn har du?
 inga
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 10+

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards